»Ne moreš se sprehoditi skozi največje uspešnice Sinatrovega življenja. To smo že poskusili. Preprosto – ne da se. Drugi pristop je, da imaš tri ali štiri različne Sinatre. Mladega. Starejšega. V srednjih letih. Zelo starega. Preskakuješ med njimi v času, in to počneš z glasbo.«
»Marty bi rad, da je vse skupaj ostro, rad bi izpostavil nasilnega, zapitega Franka z močnim spolnim nabojem, Tina pa bi rada pokazala mehkejšo stran svojega očeta s poudarkom na glasbi.«
»Zelo sem ponosna na našo novo glasbeno produkcijo in še posebej me veseli, da vam bomo dali pogled na očeta, ki ga še niste videli.«
»Ampak če pričakujejo, da se bom lotil projekta, ne morejo ničesar obdržati zase. Težava je v tem, da je bil tako kompleksen človek. Vsi smo kompleksni, ampak Sinatra še posebej.«
»Bolj gre za to, da različni filmi od igralca potrebujejo različne stvari.«
»V filmu prikažemo zgodbo dveh osamljenih gorskih skupnosti, ki sta odvisni od tamkajšnjih rek. Proti posledicam podnebnih sprememb se bojujeta zelo inovativno, izhajajoč iz stare tradicije in sodobne znanosti.«
»Različni psihoterapevtski pristopi imajo različne vstopne točke.«
»Film ni klišejsko raziskovanje vprašanja 'ali je mogoče ljubiti dve osebi hkrati?', prej psihološki portret junakinje, ki si sebe lahko predstavlja v dveh čisto različnih življenjih; Claire Denis se ne ukvarja s tem, da bi jo poveličevala ali obsojala.«
»Tako sem se najhitreje naučil, da vse lahko narediš na več načinov. Da so domneve ljudi različne in da je v različnih okoljih normalnost drugačna.«
»Mnogi komentirajo, da je to že stara finta.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju